Totaal aantal pageviews

dinsdag 5 mei 2020

MOET IK NU "EEN POSTHUME BLOG" MAKEN?

        Dat was mijn gedachte al enkele keren, toen ik had begrepen dat een "bijna-78-jarige" er eigenlijk al niet meer "kan zijn"?

        Ik maakte er grapjes over met mijn Nederlandse kleinzoon, die zich niet echt realiseerde dat wij eigenlijk gewoon geluk hadden en alles "so far" met wat geluk over-leefden?

        Want ik loop, MET handschenen en masker", elkc dag enkele keren rond en er is geen politie-agent te zien! En dat is verboden...

        Toen  hij daarover ongerust werd zei ik hem: "Beste Ward, wij leven volgens het spreekwoord: "Onkruid vergaat niet!".  Hij lachte als een boer met kiespijn doet..

        Dus ik wacht nog een weekje, want dan is het virus foetsie. Het beestje houdt niet van droogte en hogere temperaturen en die komen er hier nu volop!

        Je kan ook geloven in het gezegde: "Zalig zijn de armen van geest" en op mijn leeftijd is Alzheimer geen uitzondering!

Leon de Marsilho,
begin mei 2020 (enkele dagen voor het opheffen van het "uitgaansverbod in Marseille).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten