Totaal aantal pageviews

maandag 1 juni 2020

DE LAATSTE DAGEN VAN PYROMAAN TRUMP


 "Apocalyps Now" kwam bij me op  en de moord op de president John Kennedy lang geleden.. Zijn broer werd een volgende dode  in deze katholieke clan.
 
  Het is al de vijfde dag van grote rellen en gevechten in vijf grote Amerikaanse steden nadat de zwarte Floyd door de politie werd doodgeschoten en Trump zelfs in de bunker van het Capitool most "vluchten".  Op die dag zag in een boek over Trump in Marseille met zijn foto op de cover en van een anonieme schrijver..

  Heeft Trump nu zijn kogelvrije vest aan, werd besmuikt gevraagd in de pers?

 Ik besloot de persoonlijke "tegen-aanval" in te zetten om mijn hoofd cool te houden. En kocht het recente boek over Spinoza van ene Frederic Lenoir. Het graagt de ondertitel: "Een filosoof die ons leven  verklaart"..

  Ik zal over wat ik daarin ga lezen zeker nog vaak bloggen, voel ik.. .

  Leon de Marsilho, 1 juni 2020

Geen opmerkingen:

Een reactie posten