Totaal aantal pageviews

woensdag 1 juli 2020

MIJN GOEDE VOORNEMENS

    Dat doen we meestal bij de start van een nieuw kalenderjaar, maar in voel dat ik er nu al aan toe ben op de helft van het lopende jaar 2020!

    Maar, daar moet "een diepgaand gewetensonderzoek aan vooraf gaan", dat hoort zo.. Dat valt om de duvel niet mee, merk ik bij het begin...

     Ik peins en peins en er komt te weinig opborrelen.. dus vraag ik om enig respijt. Ik gok er op dat de kleine feestelijkheden die mijn eega in het geniep plande, de nodige push zullen opleveren!

    Ik voel dat het wijs is om u vast om wat clementie te vragen. Als escape heb ik bedacht dat ik nog altijd kan overgaan tot het voornemen  "om het in het nieuwe jaar minstens zo goed te doen als in het afgelopen jaar".. Maar is dat wel genoeg?

   In situaties zoals deze besluit men vaak om "een commissie in te stellen die met suggesties moet komen" en daarvoor zoek ik nu enthousiaste leden..

   Ik kom op dit plan terug als mijn verjaardag achter de rug is, dat beloof ik U.

   Leon de Marsilho, 1 juli 2020

   

1 opmerking:

  1. Buenos dias;
    No tardaré, mi nombre es CORRINE BURIERE de Bélgica, 73 años. Me pongo en contacto con usted para un proyecto humanitario. Mi situación física actual no me permite llevar a cabo el proyecto que planeo hacer. Pondré a su disposición los medios financieros para hacerlo porque al morir no nos llevamos ningún material material. Estaré encantado de recibir una respuesta de usted porque, demasiado atento antes de tomar esta decisión, he rezado mucho al creador para que me dirija hacia su hijo que puede cumplir esta misión.
    Únase a mi dirección de correo electrónico privada para obtener más información: corrineburiere@yahoo.fr

    BeantwoordenVerwijderen