Totaal aantal pageviews

woensdag 29 april 2020

DE KUNST VAN GOED LEVEN WERD ...

      tot de kunst van het "op het randje OVER-leven"... En gelukkig leidt dat "confineren = thuisblijven" ook tot de kunst van het CONVERSEREN!

       Want elke dag rond de middag, bel ik met  oude vriend Hans en zijn lady Chris en we nemen dan "de toestand van de wereld" even door.  Hij met de Volkskrant er bij... en ik kijk intussen het laatste TV-nieuws.

       Geloof het of niet, maar dit werd een fraaie hulp bij het overleven want in La France staat de politie op straat en vraagt om "mijn vergunning".. en die heb ik altijd bij me...   Dat document is al weken geleden  ingevuld en de agenten zien dat... maar lachen er mee en laten me verder lopen! Wie gaat een oude opa nou nog meer last bezorgen!

        Kortom: de Franse slag is nog springlevend gelukkig!

Leon de Marsilho, april 2020

Geen opmerkingen:

Een reactie posten