Totaal aantal pageviews

zondag 12 april 2020

BETEKENT HET VIRUS EEN KEERPUNT?

  In La France heeft men het over:  "Het jaar NUL voor Macron" en bedoelt dat hij de eerste president wordt in "een nieuw tijdperk"...

  Ook van ons wordt verwacht dat we "schakelen" en het pientere pookje zelf in de volgende versnelling zetten..

   Ik voel me ook in een andere tijd en moet bedenken wat dat voor mijn "geblog" betekent..

   De eerste vragen die ik me stelde waren:

   * Moet ik het nu "meer autoritair gaan aanpakken",  keiharde vierkante opinies neerschrijven, alle twijfel en "gemits en gemaar" weglaten en de polemiek, -dus het twist-gesprek-,  opzoeken?
  
   * Of, moet het juist andersom, en moet ik vooral twijfelen, ideetjes poneren en u tot nadenken en reageren aanzetten?

   De keuze moet snel worden gemaakt: de noodtoestand en de avondklok zijn hier en daar al werkelijkheid!

   He helemaal duidelijk werd: nà  dat virus, kun je niet "gewoon door gaan als vanouds"..

.
Leon de Marsilho, april 2020

Geen opmerkingen:

Een reactie posten