Totaal aantal pageviews

woensdag 26 februari 2020

BLOGGEN DOET GOED?

   Bloggen is van alles: het is zowel van je AF schrijven als analyseren van wat er om je heen gebeurt.

  Zo beleef je eigenlijk veel als het ware DUBBEL en dat doet me denken aan James Bond: You only live twice..

  U ziet ik heb wat last van dat zonnesteekje (maar het oor gaat OK). Ik moet nu zeggen: Ik ben ander-half oor, in plaats van: Ik ben een en al oor!

"Ieder voordeel heb zijn nadeel.", .(zei ene Johan).

Nu aandacht voor het Valentijns-gedoe, ook de middenstand moet zijn deel hebben!

Overigens ontdekte ik dat het woord blog (komt van backlog=dagboek)
erg lijkt op het Franse "blague" , wat grap betekent..

U ziet het u bent nog niet van me af!

Groet en liefs,

Leon de Marsilho, 24 febr. 2020

Geen opmerkingen:

Een reactie posten