Totaal aantal pageviews

woensdag 26 februari 2020

WERKOVERLEG TIJDENS DE OPERATIE

    Ja,  dat was een geheel nieuwe ervaring, toen twee chirurgische dames in een ziekenhuis, druk overlegden over "hoe mijn oor moest worden bewerkt".. Ik was uitstekend lokaal verdoofd en mocht zonder problemen meedoen met het "werkoverleg".

   Het ging om de vraag hoe "diep" er moest worden ingegrepen bij het elimineren van mijn oor-gezwel (huidkanker van de zonnestralen) en ik kreeg volledige inspraak. De ingreep duurde meer dan een uur mede vanwege die discussie met zijn drietjes.

    De democratie schrijdt verder voort en bereikte de operatiekamers en ik vond het een bijzondere en prettige ervaring.

    Tot nu toe lijkt alles prima verlopen en het enige wat zichtbaar bleef is de bijgeknipte bovenkant van mijn rechteroor.

   Dus moet u ook "onder het mes" en is het niet te erg, vraag dan of u "mee mag doen". Ik kan het van harte aanbevelen!

Leon de Marsilho, maart 2020

Geen opmerkingen:

Een reactie posten