Totaal aantal pageviews

woensdag 26 februari 2020

EEN TEKST DIE JE "PAKT"...


  Als ik loop komen er in mijn hoofd de meeste lucide ideetjes op: dus begin ik de dag met een snelle wandeling. Want daarna moet ik op scherp staan voor mijn "volgende blog-tekst":  het leven van een bloggeur is keihard...

   Allereerst is de vraag : waarover zal het gaan en daarbij helpt een stukje lopen in station Saint Charles echt. Hier kan een goede observator met wat fantasie echt wat vinden en vaak moet ik kiezen..

  Nu is het tijd om u het resultaat van dèze morgen te offreren: wat dacht u van het volgende?

"Ik merk dat ik steeds intuïtiever wordt en ik mijn rationele inslag wil onderdrukken. Wat steeds beter lukt" en dat beeldt ik me graag in..

 Ook denk ik dat mijn intuïtie beter functioneert en ik hoop dat u er iets van merkte.

  Want ik denk, dat dit veranderde evenwicht mijn ge-blog beter maakt..

   Alleen U moet het vooral merken en daarover ben ik vooralsnog in dubio...

   U zou kunnen merken dat ene Spinoza, -die veel bedacht terwijl hij brillen-glazen sleep-, mij vaker sterk inspireert...

Leon de Marsilho, maart 2020

 r..

,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten