Totaal aantal pageviews

maandag 1 juli 2019

HET WEMELT VAN HET CIJFER 7!

Heel mijn leven was er iets loos met dat cijfer 7: nu weet ik dat zeker!

Ziehier, dit kan geen toeval of bijgeloof zijn, hier zijn hogere krachten aan het werk!
-Ik ben in de 7e maand geboren
-Ik woonde vaak op huisnummers 7 en 14
-Ik trouwde en werd vader op mijn 21e (3x7)
-Ik woon op de 7e etage in Marseille
-Ik kom uit een gezin van 7 personen!
-De kleine L.Sp-familie bestaat nu uit 7 personen

En:
-Ik werd begin juli liefst 77!
-Nog even  en ik woon 4x7 jaren in Frankrijk (=40% van mijn leven, zegt deze optimist)

Ik ga dus binnenkort ter bedevaart naar ND de la Garde op de berg in Marseille, ik zie deze kerk van ons terras! Om daar 7 kaarsen aan te steken (77 stuks zijn te duur, maar ik neem wel dikke)!

Toen het jaar 2019 begon, -midden in mijn 77e levensjaar-,  had ik al een raar gevoel! Dus: het is NU tijd om te handelen:
-Ik ga alle centjes op de franse paardenraces zetten! Op: nr. 77, een echte outsider.
-Het kan niet anders of dit jaar wordt ik..  77 keer rijker!

Dat gaat veel inkomstenbelasting kosten: want zo regelen we hier
 "de égalité" en de "fraternité! (Het toptarief ligt nog ónder 77%, gelukkig)

Ik hou jullie op de hoogte van alles wat er nog komt "rond dat cijfer 7"!
U hoort meer hierover, vóór er 7 dagen voorbij zijn.

Leon de Marsilho, juli 2019

Geen opmerkingen:

Een reactie posten