Totaal aantal pageviews

vrijdag 12 juni 2020

DIE OER-SAAIE ZOMER VAN 2020....

   Ga ik die blog nog schrijven dit jaar? Gaan we ons vervelen na al die opwinding  in de wereld tot die zomer op gang was gekomen?  Dat bedacht ik toen op de Franse TV het bericht verscheen: HET CORON-VIRUS IS GEHEEL ONDER CONTROLE... 

  Stel het je voor: Alles onder controle en zelfs een Trump werd een ouwe saaie man! Moeten we het verder maar bekijken met een niet zo flitsende president als Macron, de wat afstandelijk koele kikker die Mark Rutte is en hopen dat Wilders en/of Baudet eens echt leuk en als echte opponenten de kachel aanmaken..

  Waar moet ik dan in godsnaam mijn voeding vinden om wat leuks te verbloggen?  Snappen die hotemetoten niet dat wij bloggeurs nogal van HUN saaiheid lijden?

  Allez jongens en meisjes< doe weer eens wat geks, laat merken dat je fit en wakker bent en geef die "hoge pieten" er eens van langs!

 Ik reken op jullie en als er weer niks gebeurt verdom ik het om belasting te betalen!

 Ich habe Fertig!

Leon de Marsilho, juni 2020t



  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten